tirsdag den 29. januar 2013

Lidt nyt

Der sker mange ting i lejligheden for tiden 
- mest fordi min kæreste snart flytter ind officielt!

I går kom han lige med alle sine krydderier - og sammen med mine (som endnu ikke er taget frem på billedet) kunne vi sgu nok fylde 1 flyttekasse!

Jeg har været i sommerhuset i weekenden, og her mødte jeg en rigtig krukke af en dame at være


Jeg har også fået malet min tekrukke i en hot pink

Og så har jeg modtaget det smukkeste postkort, som med det samme er kommet i glas og ramme
Det er selvfølgelig ugleprintet fra Superlove, som min kærestes moster og onkel ejer.
De åbnede endnu en butik den 29/8 på Gothersgade - kig forbi, den er helt afgjort et besøg værd
(og smugkig på billederne fra åbningen af butikken her)



5 kommentarer:

  1. Hold da op en masse kryderier ;)
    Jeg er helt vild med din thekrukke i pink ;) den er vildt sej. Det er hende den krukkede dame nu også ;)

    SvarSlet
  2. Det er så fedt at han er på vej ind hos dig :)

    SvarSlet
  3. Eeeeeeelsker kryderikrukkerne!! Jeg leder også efter nogen til en rimelig pris. Hvilken spraymaling bruger du??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Jeg bruger belton molotow spray - det er fantastisk! Jeg køber hos runforcover - 10 stk til 350 kr. Det fås ikke billigere.
      Glæder mig til at se hvis du får lavet nogle

      Hav en dejlig aften
      Kh

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!