tirsdag den 8. januar 2013

Skjorte og Wiinblad (og lidt musik i vandet)

Det er Januar, en måned med studie-fri og dermed masser af arbejde!
Jeg havde fridag i går, og startede på en skjorte, hvis resultat jeg er meget spændt på!
Syet i tyndt gennemsigtigt sort chiffon med længde helt ned til knæene og så flotte indsnit ved bryst og ryg.
Der mangler stadig ærmer, knapper, indsnit i ryggen, en evt. lille brystlomme og afslutninger.
Håber weekenden tillader det!

Jeg fik hentet mine Wiinblad platter i går, har købt alle 12 måneder og planen er at et par stykker af dem skal hænge på den nye billedvæg i stuen.
Jeg fik rigtig mange gode forslag til hvilke på Instagram - og flere modtages gerne!
Så hvilke er dine favoritter?

Til slut et billede fra kærestens band som var ude og optage musikvideo i weekenden
Kan godt afsløre at han er i vandet! I badekåbe, mand det må have været koldt!
Noget af videoen har jeg allerede smugkigget på, og det bliver godt!
Hvis I vil høre et af deres musikstykker, så hop ind på youtube eller Spotify eller Itunes og lyt til "Sunday Lover" med Murduck, det er en dejlig sang!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!