fredag den 1. marts 2013

Fantastisk fredag

Det har ikke været mindre i dag!

Dagen startede med at min KitchenAid kom hjem fra hospitalet

Jeg hentede den her (og fik et gratis Wiinblad krus med!)
En smuk stor Cathrineholm gryde på intet mindre end 32 cm!
Den lille gryde er til sammenligning (den fik jeg jo til jul af min kæreste).
Hvis I er i tvivl om hvor stor den er
Så fylder den hele køkkenvasken

Dagen fortsatte med dejlige ting
Jeg vandt en giveaway hos Helena

Kæresten afleverede speciale (og har ikke set ham endnu)


Søde Elisabeth udsendte for lidt siden en fantastisk nyhed - hun skal være mor.
Det er noget jeg personligt har undet hende lige siden jeg stødte på hendes blog første gang.
Faktisk har jeg fuldstændig undgået programmer som "BabyKlinikken" siden da, det den tanke er umenneskelig! 
Ingen fortjener barnløshed, og slet ej Elisabeth.
 Men hun skal virkelig have tak for nogle fantastiske, tanke-i-gang-sættende og gribende indlæg!
Håber I lige smutter forbi hende og ønsker tillykke, hun fortjener det fandme!

Sidst men ikke mindst, tak til solen for at skinne så dejligt i dag.
Har gjort dagen endnu bedre.

Nå jov, så fik jeg også endelig bestilt min overlocker!
Bernina 800DL lander på Østerbro mandag.
Luksus

10 kommentarer:

  1. Skønne ting du har fundet, og som der er sket denne fredag :)

    SvarSlet
  2. Wauw wauw wauw, så kan man da vist ikke få en bedre start på weekenden.
    Og tillykke med kæresten og det afleveret speciale.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, og nu er han jo færdig lige om lidt!

      Slet
  3. Tror gryden er fundet på DBA!? ;-) Jeg sprang fra den - så den kunne blive din, har jeg så nu erfaret tihi. Tillykke med den, hvor er den fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Helene, jeps, den er købt på dba. Hentede den lynhurtigt, så den kunne blive min :)

      Slet
  4. Sikke et dejligt og positivt indlæg, som bringer smil på læben. Rigtig god weekend til dig! (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du havde en dejlig weekend :)

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!