onsdag den 20. marts 2013

Vores lille baby er kommet

og bor i stuen ved siden af storebror indtil soveværelset er klart til at tage imod den.
Den er købt af den sødeste dame, som ejer jakmussen.dk.
Hun har haft den reserveret til mig siden starten af januar, og hendes søster har taget den med til København for mig i weekenden.
Jeg er så glad for den, og hun er virkelig en dejlig dame at handle med - det er godt nok service!
(ingen sponsorer her, men god service fortjener god omtale!)

Ps. tjek lige vores møgflotte gulv! Elsker vores originale plankegulv fra 1924.

Jeg har store planer med indretningen med den - og har allerede besluttet mig for en særlig lampe der skal hænge over den.
Men først (læs: om et godt stykke tid) skal døren i soveværelset blændes færdig, det store spejl skal finde ny plads, tv'et skal op (ret meget mod min vilje, men det står bare), og en hulens masse andre ting skal finde sin nye plads. Glæder mig til at vise jer det når jeg engang er færdig.

Kæresten har også fået sin kandidatgave, en smuk flowerpot bordlampe i mint.
Han elsker den heldigvis lige så meget som jeg gør!
(Men den er ikke på sin plads endnu - heller!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!