onsdag den 3. april 2013

Pude bestillinger

Efter jeg åbnede for bestillinger af mine smukke puder (jeg kalder den bare smuk pude - for det er den altså!) har jeg modtaget et par bestillinger - det gør mig glad at andre kan lide mit arbejde!
Der er nu 17 farver at vælge imellem (de to nye er en skrigende pink og en smuk lysegrå) - der kommer billeder af dem snarest.
Indtil da kan I nyde de kombinationer bestillingerne byder på. Så skal der bare købes mere pudefyld og så kan de komme afsted :)

2 kommentarer:

  1. Hejsa,

    Hvad tager du for dine puder. Vi er ved at indrette et kreativt rum på skolen og kunne godt bruge puder i nogle pang farver.
    Smil, Kathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine.
      Jeg tager 150 kr pr pude og så 30 kr i porto. Der er netop kommet nye, flere farver, som jeg nok skal få lagt ind.
      Hvis du har flere spørgsmål eller vil bestille nogle kan du skrive til mig på s082831@gmail.com, det er nemmest for mig.
      Kh

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!