lørdag den 4. maj 2013

DTU Årsfest

Det var jeg til i går, en stor gallafest universitet holder hvert år. Der er lidt over 1000 mennesker til spisning, og så er der 1000 som kommer til fest efter.
Der er 3 retters menu, vin ad libitum og god musik, og til studenterpris på 200 kr. 
Derfor samler vi hvert år omkring 30-40 mennesker som lægger i kø i knap 24 timer før billetsalget starter for at skaffe billetter. Det er så sejt at nogle gider (jeg tog det første år, det er de yngste elever som plejer at være der). I år var vi 124 fra medicin og teknologi samlet til middag, det er sgu godt gået at kunne få 10 % af spisebilletterne - fantastisk sammenhold!
Kameraet blev desværre ikke brugt så flittigt, men som I nok så på Instagram i går, ja så var jeg på første række til Alphabeat koncerten (som selvfølgelig lige kom forbi og spillede 1,5 time!).




Og man - den mand kan danse!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!