tirsdag den 14. maj 2013

Weekenden og alt det andet

Her er stille, meget stille. Jeg skal aflevere mit projekt om en måned, jeg skal til eksamen om 14 dage. Jeg tilbringer min tid i soveværelset ved min lille arbejdsplads.

Så var der endnu et billede af det nye soveværelse, som bare overhovedet ikke er færdigt endnu!

Lidt billeder fra den forgangne weekend.
Lørdag var kæresten på Røsnæs og fiske - og de fangede rent faktisk noget denne gang.
En stor ørred og tre hornfisk.

Så vi fik ørred til aftensmad, stopfyldt med persille fra vores fantastiske grønthandler (Østerbro bazar kan anbefales til dem som måtte bo i nærheden).


Søndag var det jo mors dag. Jeg havde fri fra arbejde, og tog ud til min mor på cykel (en god 20 km hver vej) med pakken under armen. Hun er bidt af Greengate og fik to fine skåle i den nye serie (som jeg har glemt hvad hedder). Hun fik selvfølgelig også det obligatoriske kort, som næsten altid følger med gaver fra mig af.
Fik ikke taget et billede af det færdige, men der kom flere blomster og foroven stod der: VERDENS BEDSTE MOR med guld tusch.

Vi var også forbi mine nevøer, som jo bor tæt på mine forældre nu. De havde ladt rabarberen gro, for den mellemste skulle have frugt med om mandagen til børnehaven - og de gider altså godt lave rabarbergrød - mums!
Så her er de på vej, den mellemste og den mindste - som lige er startet i vuggestue, han fylder et år om 14 dage, og kan altså bare gå rundt, og så peger han konstant!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!