onsdag den 26. juni 2013

Loppemarked

I får lige et billede af loppemarkedet i lørdags. Vi fik solgt for 813 kr, og det var vi ganske tilfredse med da mange af vores ting blev solgt for mellem 5 og 1 kr.
Der er stadig nogle af tingene på billedet tilbage, så hold dig ikke tilbage hvis du ser noget spændende. Priserne er lave og jeg sender gerne. Send mig en mail da!

Om aften var vi til fin fødselsdag og heldigvis holdt vejret. Jeg har lånt lidt billeder, da jeg ikke selv fik mit kamera med. Lækker mad og flot telt i haven!


2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor havde I mange ting med! Man bliver helt lækkersulten af det mad:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Flot loppebod :-) I må have haft mange besøg med det flotte resultat

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!