fredag den 6. september 2013

Weekend - om at være pisse hammerende heldig

Jeg fik vist nævnt lidt her - jeg glæder mig som et lille barn.
Jeg føler mig så heldig.
Næste weekend skal jeg nemlig hygge med en masse damer og en masse lærdom og ikke mindst min symaskine.
Jeg har nemlig fået en invitation af Nanna med bloggen How to do fashion.
Nanna har forberedt sig og jeg kan ikke vente.
I får selvfølgelig spam af hvad jeg når at sy efterfølgende.
Billedet er lånt fra Nannas blog (håber det er i orden!)

Tak for alle jeres kommentarer på mit forrige indlæg. Jeg vender selvfølgelig tilbage med svar til jer hver især.

Hav en rigtig dejlig weekend. Jeg smutter forbi Finders Keepers i morgen - måske ses vi der?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!