onsdag den 20. november 2013

Sy til en baby: Elefanthue - til julemarkedet

I går hentede jeg lidt over 14 meter lækker uld jeg havde købt. Sådan en pakke man havde håbet på at være hjemme og tage imod, men sådan var det ikke.
Jeg fandt hurtigt på at sy nogle elefanthuer til julemarkedet, og havde allerede et mønster liggende jeg havde fået af min søster.
Måske ikke helt sy til din baby, men størrelsen er 2-4 år og 6-8 år.
 STOR pakke
 Lækker uld i lilla, råhvid og gråmeleret
Første lilla elefanthue med blød bomuldsfoer, rib i kanten og skyhjerte på siden.

Der kommer et par i hver størrelse i både pige og drengemodel med på julemarkedet
Prisen er 175 kr, og man kan holde varmen i sådan en - virkelig tykt lækker uld!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!