onsdag den 8. januar 2014

Stjernerangle

Forleden dag modtag jeg en pakke fra Lilian som ejer Egnedesign.dk.
Her forhandles bl.a. ting til at lave babyrangler og andet babylegetøj.

Jeg har fået prøvet rasleboksen af som det første. Der er to forskellige slags og lyden er lidt forskellig.
Men de er begge rigtig gode - og bedre end bare at putte en klokke i. Samtidig er man også sikker på at klokken pludselig ikke er faldet ud og spist.

Den ene rasleboks er kommet i denne lille stjernerangle.
Stjernen er hæklet efter denne opskrift, hæklet to stjerner sammen, puttet fyld i og rasleboksen.
Jeg har broderet øjne på med lyseblå og sølvgarn.

Har prøvet at filme stjernen så man kan høre raslelyden.


Grunden til jeg primært faldt over Lilians webshop, er at de forhandler perler malet med giftfrit maling.
Det synes jeg er vigtigt hvis perlerne skal bruge til en rangle eller andet der bliver suttet godt og grundigt på.

Jeg glæder mig til at vise hvad resten af tingene skal bruges til. Her var hvad der var i pakken:

Jeg er lidt i tvivl om hvilken snor der vil være bedst til at sætte perlerne på til eksempelvis en rangle eller et barnevognsophæng.
Måske du kan hjælpe? Hvilken type snor ville du anvende?

2 kommentarer:

  1. Kraftig elastik? - det er hvad jeg har brugt som oftest... andre gange har jeg hæklet en snor til

    SvarSlet
  2. Jeg har endnu ikke fået lavet et barnevognsophæng, selvom det længe har været på to-do-listen, men jeg følger i hvert fald med og håber du får et par gode fif's :) kh Pia

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!