søndag den 11. maj 2014

Lounge - pallesofaer

I Kreakælderen er vi ved at bygge en lounge i et af lokalerne. Det skal være et sted hvor man kan sidde og hækle, strikke, tage en kaffepause og sådan.

Udfordringen var at man ikke bare kunne stille nogle sofaer op - for væggene er bare overhovedet ikke lige, men med ud- og indtag over det hele.

Min bror og jeg klunsede derfor et par paller og vupti - i løbet af 3 dage stod der 2 pallesofaer og en stor flyder, som vi lige mangler en madras til.

Jeg har syet en sort betræk af lagenlærred som kan tages af og vaskes.

Nu skal de bare fyldes med lækre puder - og så skal der nok være masser af hyggestunder i dem. ¨
Det er jeg sikker på!







Har du tilmeldt dig vores nyhedsbrev, så du får information omkring arrangementer? Ellers så gør du det ved at sende en mail på fingernemblog@gmail.com, skriv nyhedsbrev i emnefeltet.


4 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!