onsdag den 5. november 2014

Resteprojekter - savlesmække

Søde Christina har startet 'brug dine stofrester' måned her i november og derfor vil jeg vise lidt projekter jeg bruger mange af mine stofrester til.

Faktisk bruger jeg helst alt stof og i Kreakælderen har vi en stor spand til fælles stofrester, så hvis man lige skal lave en lille applikation, sy en suttesnor eller noget andet småt, så kan man dykke ned i den og finde andre stoffer end dem man selv havde.

Det første projekt er faktisk lavet af en jerseyrest som en af de andre piger havde smidt i restekurven.

Og det blev tryllet til to savlesmække.  Selvfølgelig med de fantastiske KAM knapper i som lukning.

Jeg har faktisk altid fokus på projekter hvor man kan bruge stofrester. Du finder det under mærket "brug af stofrester" eller ved at trykke her.

Savlesmækkene - som der skal laves flere af - kommer til salg på julemarkedet i Kreakælderen den 30. november 10-16 eller kan bestilles via mail. De koster 30 kr stykket og man kan købe 4 for 100 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!