mandag den 9. februar 2015

Hæklekursus

Nu skal det være. Jeg holder hæklekursus i Kreakælderen på Østerbro. Jeg elsker at lære fra mig, og jeg ved mange godt kunne tænke sig at lære at hækle.

Første kursus er den 11. marts fra kl 18-21. Alle pladser er desværre allerede besat. Men fortvivl ikke, der kommer flere datoer i fremtiden!

På kurset vil du lære at hækle frem og tilbage, hækle rundt samt de mest grundlæggende masker. Holdet er lille og der er god tid til den enkelte. Derfor er antallet af pladser selvfølgelig også stærkt begrænsede. Alle materialer er inkluderet, du skal bare møde op. Prisen er 250 kr og tilmelding er selvfølgelig bindende.

Hold øje med nye datoer - eller send mig en mail, så skal jeg give dig direkte besked når der kommer nye kursusdatoer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!