torsdag den 4. oktober 2012

Blyanter

For et stykke tid siden havde dygtige Susi lavede fine blyanter.
Det ville jeg også!
Jeg havde fået noget fint gavepapir, og det var det jeg brugte!

Jeg fik desværre ikke taget billeder af processen, men her er hvad jeg gjorde:
Klippede firkant lige så lang som blyanten og lidt bredere end blyantens omkreds.
Gav den ene kant (den lange) lidt decoupagelim og satte den på blyanten.
Gav resten af papiret decoupagelim og rullede papiret om blyanten imens jeg glattede ud undervejs.
Lukkede med decoupagelim.


Forresten, velkommen til de nye faste læsere, det var dejligt at stå op til i morges :)
I dag har jeg rundet 10.000 sidevisninger, wauw, det gik stærkt fra de 5 til de 10.
Hav en skøn aften derude, vi blogges!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!