mandag den 15. oktober 2012

Hjemmebiograf - startskud på efterårsferien

Det er første dag i efterårsferien. I går holdt vi hjemmebio hos mig med mine søskende.
Her er lidt billeder derfra.
Stuen er fyldt med tæpper, dyner og puder.


2 kg slik venter på at blive blandet. 100 g pr. film





Der var afstemning om filmene.


Sal 1.

Der blandes slik!

Hvor meget mon man kan få?

Præcis 100 g!

Klar til film.


Mums, der var også hjemmebagt makronkage og drømmekage uden æg (min bror er allergiker - og den blev rigtig god! Opskriften finder du her.)
Der var også varme Nachos med ost samt popcorn i litervis.

Nogen blev hurtigere trætte end andre.


Nogle overnattede og hjalp med varme nybagte boller til morgenmad


Og lækkert kanelbrød!


2 stks faktisk!


Hvad skal I lave i efterårsferien?
Vi har planer om et smut hjemmefra på et tidspunkt, komme lidt væk, men ellers skal studierne stadig passes, der er opgaver som lægger og venter! 



2 kommentarer:

  1. EJ, hvor ser det bare hyggeligt ud!!! Du må da være totalt yndlingssøster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elisabeth
      Det var sindssygt hyggeligt, klart noget vi skal gøre igen. Nu er jeg jo en af de store i familien så må bidrage med det jeg kan :)

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!