søndag den 21. oktober 2012

Stor oprydning

er i fuld gang herhjemme..
Der er mange ting som skal ud eller sælges for at skabe lidt plads.
Nogen af dem lægger allerede på Trendsales, men nu lægger jeg dem også ind her i håb om at nogen andre kan få glæde af dem.

Alle priser kan forhandles.

Lyserøde ballarina str. 38 i skind (aldrig brugt, da de er for små)
Købspris 500 kr.
Salgspris 200 kr.


Stiletter med glimmer i str 39 (Brugt få gange)
Købspris 400 kr.
Salgspris 100 kr.


Sølvstiletter fra Betty Blue str. 40
Brugt en enkelt gang til gallafest
Købspris 200 kr.
Salgspris 40 kr.


6 stk. Rosendahl Grand Cru krus (Brugt få gange, enkelte aldrig brugt)
Købspris 510 kr.
Salgspris 200 kr.
Skal afhentes.
Eva solo termokopper
Købspris 230 kr.
Salgspris 100 kr.

Gennemsigtig skjorte med blåligt skær str. M.
Købspris 170 kr.
Salgspris 20 kr.



Blå lang skjorte, figursyet og går ned over numsen str. M
Købspris omkring 150 kr.
Salgspris 20 kr. 


Figursyet kort blazer/jakke str. S
Brugt 2 gange.
Købspris omkring 200 kr.
Salgspris 50 kr.



Vinterjakke fra HogM, brugt 2 sæsoner, men slet ikke slidt.
Sælges udelukkende fordi jeg har fundet 2 nye vinterjakker i år, og det fylder!
Købspris 500 kr.
Salgspris 50 kr.



Figursyet efterårsjakke i beige, str S.
Købspris 300 kr.
Salgspris 50 kr
Farven er lidt mørkere end billederne, mest som på billede 1.



Der kommer løbende flere sager, så husk at slå et smut forbi "Til Salg" siden.
Her kan du også købe nogle af de ting jeg selv laver.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!