søndag den 11. november 2012

Weekenden har budt på

Fødselsdag med familien (hos min søster, der fyldte 21 år)




og derefter fødselsdag med min dejlige veninde, der fyldte 23 år.
(Desværre ingen billeder - kom afsted uden kamera)


Jeg har også lavet en lille stjerne i læder med neonbånd. Første egentlig julepynt (stemningen er der slet ikke endnu).



Jeg har syet puder til min søsters kæreste - som matcher hans gardiner.




Jeg har lavet nye mærker, så nu er det Fingernem, som syes på kreationerne.




Jeg har ryddet op, pakket væk og rykket rundt.
Indrettet mit nye fristed



Sagt farvel til mit elskede skrivebord

Kæresten flytter nemlig snart ind, så det skal være VORES hjem med fælles ting :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!