lørdag den 22. december 2012

I går

Var en rigtig stor dag. Jeg mødte den første blogger i virkeligheden, nemlig søde Elisabeth. Hun havde fundet 2 store, flotte ethel von horn dåser til mig! Hun er også deltager i min pakkeleg, så jeg fik også mine fine pakker! Og Wauw hvilket indhold! Pakkelegen sparkes igen (fra min travle side) lige efter jul. Så til jer som er med, fat mod :)!
Derudover gik dagen med julegaveindkøb (dem alle da jeg har arbejdet som en gal siden jeg fik juleferie) og det vigtigste vi flyttede nogle af min kærestes møbler hjem til mig! Jeg har ventet længe på det øjeblik og kan ikke vente til den sidste ting er flyttet og vi officielt bor sammen! Det ene møbel er denne smukke skænk i teak !
I dag har jeg lagt sidste hånd på en af mine hjemmegjorte julegaver (dem er der nogle af i år, og faktisk nogle af de bedste gaver!) Det er en pude til min lillebror, da han har fået sofa på værelset. Det er min første runde pude på denne måde og lovet en DIY snarest (til en sød blogger på insta). Husk at følg med derinde, der sker langt mere end på bloggen for tiden. Det er så hurtigt og nemt! Jeg hedder fingernem89. Hav en dejlig derude!







3 kommentarer:

  1. Dejligt du er tilbage igen, og hvor er den fin din runde pude. Jeg kastede mig også ud i mit første projekt med rund pude her for 1½ måned siden, og blev faktisk også veldig tilfreds med min. Det kræver dog lidt udfordring, men synes det er arbejdet værd.

    Glædelig Jul Anne Sofie

    SvarSlet
  2. Ih hvor hyggeligt at mødes med en anden blogger - det må jeg også snart prøve! Spændende og dejligt at I flytter sammen og skænken synes jeg er rigtig smuk. Dejligt med en hjemmelavet gave - jeg har også produceret lidt i år:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. En glædelig jul dig dig fra mig :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!