onsdag den 23. januar 2013

Jeg elsker onsdag

for i dag holdt jeg fri
Og så er der en lang liste som lå og ventede (og jeg nåede meget - bare ikke de ting på listen!)

Ethel von horn dåsen flyttede ud i køkkenet (på min te hylde) og blev fyldt med dejlig karamelte.
Jeg har syet en cirkeline kjole til Julies datter
(Se resultatet længere nede)


Sprayet mit saltkar en smuk mintgrøn farve




Her er kjolen - den mangler lige en knap

Smuk balloneffekt




Den hænger også på en ny bøjle jeg har malet - den skal have en lille tekst på.

Jeg har også sprayet lampe og andre lækre sager, men I må vente lidt endnu :)

9 kommentarer:

  1. Sikke en skøn produktiv dag du har haft :o)
    Tror jeg skal springe ud i spraymalingen... Bruger du et specielt mærke?

    Kh. Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene
      Jeg bruger Belton Molotow spray - det er klart det bedste synes jeg!
      Jeg køber det hos runforcover som tager 350 for 10 dåser, det er super fair.

      Slet
  2. Det er blevet rigtig fint både saltkar og kjole :)
    Jeg synes nu stadig du bare skal igang med at sy en i din størrelse ;P
    Jeg kender det alt for godt det der med, at man laver en liste over ting der skal laves, og så ender man alligevel med at lave alt muligt andet end det på listen - fordi man altid får så mange nye ideer når man først gå igang med at være kreativ ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ville være fedt med sådan en cirkelinekjole - måske ikke så dum en ide :) Haha.
      Ja men heldigvis nåede jeg da noget - og noget af det var da også på listen :)

      Slet
  3. Hold op du har været produktiv!
    Er crazy med krydderiskufferne på din hylde, ja den nye kagedåse ku da også fint stå her hos mig *ha ha*
    Jeg har Melton spray stående i kælderen men ikke taget mig sammen endnu...... Hvorfor? Intet svar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. *Sender dig et hårdt spark i r** herfra* Haha. Er også vild med den - købte den på dba for 75 kr (de sælges jo for syge penge i dag!). Gang i sprayen L!! OG produktiv - det er du sgu også!

      Slet
  4. Nøj en lækker mint farve, for også helt lyst til at male noget.
    Ja altså, de andre ting er heller ikke at kimse af. Sjovt jeg tænkte det var en mariehøne kjole og ikke en cirkeline, men det er nok fordi vi har en lignende, der er en del af et mariehøne kostume. Og nej, det er ikke til mig, men i str. barn. ;-)

    SvarSlet
  5. Lister er noget skidt, man får bare dårlig samvittighed ;-D, selv om man har fået lavet en masse. Og hold da op du har haft travlt. Skønne ting du har fået gjort færdigt.

    SvarSlet
  6. Hej :)
    Er vild med din krydderihylde.. Er det noget du ville overveje at sælge?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!