lørdag den 16. marts 2013

Pixi-bog etui og lidt mere til salg

Har jeg lavet til min dejlige lille nevø i dag.
Købte det skønneste bamse og kylling pudebetræk i genneren en dag -
og nu er noget af det tryllet til et pixi-bog etui efter denne diy 


Synes det er blevet ret godt. Nu skal der bare et par bøger i, og så skal han have det når han lige bliver en tand større :)


Kæresten og jeg er også stadig i gang med en større flytte-sammen-oprydning herhjemme.
Der kommer løbende ting og sager til salg herinde under privat salg og stof salg (Har allerede lagt lidt nyt ind!). Husk næsten alle priser kan forhandles ;)
Hvis noget har interesse, så send en mail til mig på s082831@gmail.com 

Hvidt gardin fra IKEA, et styks, helt nyt. Vil tro det er 200 cm langt. 10 kr.

Tre styks hylder med fin kant med hyldeknægte. Nypris omkring 750 kr. Alle tre for 250 kr.

1 meter jersey helt ny fra stof og stil. Købspris 42 kr. Sælges for 20 kr.

1 kommentar:

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!