søndag den 28. april 2013

Diplomatiseret

Ja, det mente min kæreste han var blevet.
I hvert fald modtag han sit diplom i torsdags. Lyset var frygteligt, grundet den store skærm med DTU logo som SKULLE være der.
Som I kan se er der også professionel fotograf, typisk DTU. Så forhåbentlig er hans billede bedre end mit.
Tilgengæld elsker jeg at man kan tage kontinuert optagelse på spejlrefleks, så man kan tage 100 billeder af et vigtigt sekund og derefter sortere.

Se hvor flot det er.
Han mente vi kunne hænge det op - på den nye billedvæg. Desværre er formatet forkert (var min undskyldning)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Helena
      Som altid tak for din kommentar. Det er virkelig stort at være helt færdig med uni, og gå på arbejde hver dag!
      Kh

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!