fredag den 12. april 2013

En dejlig byttehandel

Jeg har gjort en dejlig byttehandel med Sofie. Jeg ønskede mig en personlig, og fin tegning til en smuk træramme jeg har købt. Målene var mærkelige, og gad heller ikke bare købe noget for at købe noget.
Sofie har tegnet den fineste tegning til mig! Selv kæresten sagde god for den!
Den skal have en fin plads, men venter pt. på billedhylden i stuen.

I bytte har Sofie fået et nye penalhus til sine tusser - jeg anede ikke hvad hun kunne lide, men leopard er så oppe i tiden (igen) og står fantastisk sammen med pink.
Så det endte med det her. Det er syet mere eller mindre efter Stjernefrøs DIY (jeg laver lynlåsen anderledes, men ellers følger jeg den - selvom den snart sidder i hovedet)

Hun skulle have en lille ting mere for hendes store arbejde, så jeg lavede et smukt armbånd til hende i neonpink. 

Armbåndet er nikkelfrit. 
Jeg har fornylig lavet en halskæde til en veninde, som havde fødselsdag, og hun blev så glad for den!
Jeg har selv en i sort og armbåndet i neonpink, og elsker dem begge!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!