torsdag den 11. april 2013

I vores lille hjem

sker der mange ting for tiden. Fredag eftermiddag fik jeg endelig overtalt kæresten til at gå i gang med at blænde det sidste af døren i soveværelset, så vi kan få indrettet det nye soveværelse helt. Han har kedet sig hele ugen - det er hårdt at være arbejdsløs (når man ikke engang har været det en måned)!

Vi rev det hele ned, og så var det afsted mod tømmerhandlen for at købe gipsplade. Vi nåede lige ud af butikken og ud på fortovet, da hans mobil ringede.
Han smed pladen, og så stod jeg der! Nå, men sagen er den at han - selvfølgelig - fik det længeønskede job! Og mon ikke om han allerede startede i går onsdag? Det er så dejligt!

Døren er dog næsten færdig alligevel - så han har været flittig!


I weekenden malede jeg den nye kommode til soveværelset, som jeg har arvet fra min farmor, som vi desværre mistede i sommers. Den blev en fantastisk turkis, jeg lige hurtigt blandede. Der var egentlig helt andre ideer med den.

Først overvejede jeg at beholde den hvid, og give den tapet på siden og toppen, eller kun på skuffefronterne.
Bagefter overvejede jeg at male stellet hvidt og give de tre skuffer tre nuancer af blå - det har jeg set mange steder - og ser fedt ud.
Men spontant, blandede jeg den turkise (som er magen til vores flowerpot) og det blev altså sådan.
Jeg overvejer dog stadig tapet på skufferne - men jeg har fået strenge ordre fra instagram - hvor ikke en stemte på tapet. Så indtil videre bliver den sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!