mandag den 22. april 2013

#Skraldet og en dejlig weekend

Fantastisk weekend med fantastisk vejr.
Fredag malede jeg soveværelset færdigt, så nu er døren helt væk!

Jeg havde svært ved at vente på kæresten fik fri fra arbejde så møblerne kunne komme på plads.
Heldigvis synes han også at fredag aften kunne bruges på det!
Så vi fik hængt tv op, spejl op og stillet alle de nye møbler ind.
-Der kommer flere billeder, men indtil videre må I nøjes med det her-


Lørdag stod på en cykeltur rundt i København og rent afslapning.
Vi fik købt de fedeste kobberbøjler fra HAY, som skal bruges i soveværelset.

Søndag stod på brunch og afslapning i det fantastiske solskinsvejr - som er forsvundet igen??

Jeg skraldede lidt guld søndag eftermiddag. Havde luret en hel lejlighed var blevet tømt.
Jeg styrede mig i den grad - for gik forbi en sindssyg lækker teakkommode!
Men - vi har ikke mere plads.
Da jeg skulle vise kæresten hvor meget jeg havde holdt igen, var den selvfølgelig væk.
Tilgengæld fandt jeg så den her

En vaskeægte lille eslau vase, som skal hygge med den anden jeg købte for nylig hos spildlopperne til 5 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!