tirsdag den 30. april 2013

Vanvittigt skrald!

Jeg havde bemærket at nogle I min dejlige gård lavede nyt køkken. Derfor måtte jeg lige tjekke ud hvad de kasserede. Det viste sig at de her tre Eva Trio gryder - i original æsker var skrald?
Det ville jeg ikke acceptere, og selvom vi har gryder her og der og alle vegne efter vi er begyndt at samle på Lotus og har mine gryder og kærestens gryder og lidt ekstra osv. 
De har mange mange år endnu, kvaliteten er jo fantastisk. Så de blev givet væk til min søster, som jeg er sikker på nok skal blive glade for dem.

Jeg undrer mig stadig over fundet, og overvejede stærkt om det var tyvekoster. Men samtidig, de var brugt (bare i god stand) - hvem f****** gemmer æskerne? Det er mystisk!
Jeg fandt også et par andre ting (gryder) som ryger videre i systemet, da vi heller ej har plads (der er nogle rigtig lækkerier i blandt). Så hold øje med min profil på Instagram  (Jeg hedder Fingernem89) eller salgssiden her.

3 kommentarer:

  1. Hold da op! Ja kan da godt forstå du undrer dig. Det er da nogle mærkelige ting at smide ud!

    SvarSlet
  2. Hej ,jeg har lige fundet din hyggelige blog. Jeg kan opklare din undren - dine naboer har fået nyt køkken med induktionskomfur og har købt nye gryder - min datter har nemmelig fået gamle gryder i nye æsker fra min kollega, som endda undskyldte at der ingen låg var, men de passede jo til de nye gryder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til min blog! Jeg fandt samme forklaring! Du har helt ret, min søster fik dem nemlig men kan ikke bruge dem fordi hun har induktion, så nu ryger de i sommerhuset.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!