onsdag den 5. juni 2013

Kæmpe oldemor

Jeg har lært at hækle - glæden vil ingen ende tage. Derfor har selvfølgelig - typisk mig - kastet mig ud i et større hækleprojekt med det samme. Heldigvis et begynder et af slagsen.
Jeg så ideen hos Karina , som er vildt dygtig til at hækle.

Så her er min begyndende kæmpe oldemor.
I lilla, turkis og lyseblå, skønne farver. Løber nok tør inden det bliver færdig, men så tænker jeg at det skifter farveskala ud af.

Håber I nyder grundlovsdag, jer som måtte være så heldig at have fri. Jeg knokler på rapporten, og der bliver ikke tid til hæklerier, jeg har nemlig lige brugt min pause på at poste dette indlæg.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sej. Det ser rigtig godt ud :)

    SvarSlet
  2. Flot. Kunne også godt tænke mig at lære at hækle

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!