torsdag den 20. juni 2013

Loppemarked

På lørdag - når solen selvfølgelig skinner - står jeg på loppemarked og sælger en masse sager. Jeg håber at få tid til at sy et par ting eller to til at have med også.

Det foregår i Hesseløgård på Østerbro fra kl 10-15. Der er indgang igennem porten ved drejøgade nr. 17 eller 23. Vi holder det sammen med gården overfor - så der er dobbelt op på boder!

Jeg har luret på hvad folk sælger og listen er lang: Smykker, legetøj, drikkelse, pølser, kager, blandet fra loftrummet - og det er sådan et loppemarked hvor alt koster billigt! De fleste ting blev solgt for 5 - 10 kr sidste år. Vi er nemlig ikke garvede loppehandlere, men blot nogle som hellere ønsker at tingene får en ny ejermand for næsten gratis end at det ryger i skralderen.
Jeg sælger selv legetøj, køkkenting og en masse andet happengut.

Jeg håber at få et par af dem her igennem maskinen også, så de kan komme på salgsbordet:
Stærk inspireret af søde Libbie, du kan også finde DIY'en på hendes blog.

Ellers knokler jeg bare løs med pudebestillingerne - der er kommet flere nye farver bl.a. solskinsgul, en lys orange og en orange :)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk fint stof - eihhhh ærgerligt at min lørdag allerede er booket op (med aktiviteter som også foregår i solskin! ;-) Rigtig godt loppemarked :-)

    SvarSlet
  2. Istemmer eihhh fra Mette :-)
    Elsker loppemarkeder, men skal til surpriceparty.
    Held og lykke med godt vejr og godt salg :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!