onsdag den 3. juli 2013

Blogtræf #3

Tid til at vise lidt af sagerne i vores goodiebags - vi fik to styks - den store blandede fra rigtig mange sponsorer og en lille fra Ib Laursen. Du kan se hvad den lille indholdte her.

 Kähler Omaggio termokop
Net fra Søstrene Grene, Toppings fra GRØD, Kokostopmasse og mørk chokolade fra Odense Marcipan og Chai Latte med kakao fra Fredsted
 Boligliv og BoligMagasinet (mine to yndlingsmagasiner!), to ruller maskingtape fra mt sponsoreret af justwhite og smukke øreringe fra søde Rikke, som du finder på Instagram under navnet @powerrikke
De to ruller maskingtape 

En af de bedste ting i posen synes jeg var den lille bordfolk - den røg straks op til min samling som nu tæller tre styks.

Den nye er den til venstre. Jeg ved hvilken som skal på min ønskeliste til min fødselsdag, nemlig den her. De er fra Lucie Kaas.
Virkelig smukke porcelænsøreringe fra Seerup og Tranberg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!