søndag den 21. juli 2013

Færdig body

Slå-om-bodyen jeg viste tidligere har fået knapper og dermed skal de sidste detaljer lige vises frem. Den er pakket ind og forsynet med et smukt kort fra MiniMega design, som vi fik til vores blogtræf.
 Det færdige resultat
 Forneden
 Mit mærke i nakken
 Den ene side åben
 Den ene side åben. Jeg har sat kantbånd på sidesømmen hvor knapperne sidder fast så de har noget at sidde i. Jeg tror umiddelbart at sætte dem i udelukkende jersey vil resultere i huller meget hurtigt. Mønstret foreslog noget andet - så dette er min egen løsning.
 Helt åben
 Sidesømmen med kantbånd og knapper close up.
 I den anden side sidder knapperne igennem jersey'en men har også sat kantbånd i sidesømmen og syet knapperne igennem her, så der er noget at stå imod med.
Indpakket og klar til aflevering.

1 kommentar:

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!