mandag den 1. juli 2013

Nye priser for puder

Jeg har syet en hel masse puder - så tusind tak for alle jeres bestillinger.
Desværre må jeg indse at prisen nok er en tand for billig hvis det skal løbe rundt for mig - og det skal det helst!
Derfor har jeg valgt at "udvide" med en ny model som stadig er til samme pris som før.

Det er stadig den samme model, men uden kantbånd. Ønsker man kantbånd lægges 20 kr oveni.

Jeg sætter derimod prisen på den runde pude lidt ned som kompensation.

Priserne er som følger:

Smuk pude uden kantbånd 150 kr (180 kr inkl forsendelse)
Smuk pude med kantbånd 170 kr (200 kr inkl forsendelse)
Rund lagkagepude 120 kr (150 kr inkl forsendelse)

Og så lige et billede af en ny kombination med nogle af de nye farver - her solskinsgul, lys og mørk orange. Modellen hedder Gitte.

"Gitte"

Dem som allerede har bestilling hos mig er selvfølgelig ikke omfattet af prisændringerne.

2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Er det muligt at bestille en rund pude i samme farver som den du syede til din veninde for få dage siden? :)

    SvarSlet
  2. De puder er bare så fede og jeg synes det lyder helt rimeligt med prisen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!