søndag den 14. juli 2013

Sommer i dk

Vi har været 6 dage i sommerhuset og bare hygget. Jeg vil undlade voldsom billedspam, men lidt stemningsbilleder kommer der nu. Jeg har været afsted med 3 af mine mindre søskende, en tradition når muligheden er der. Sidste år var vejret knap så spændende, i år har vi haft fuld sol!

Jordbærtærte og filmhygge


Bålaften i haven sluttes af med skumfiduser

 Lille muldvarp på vores græsplæne som forsøger at komme ned i jorden igen
 Hestene klappes
 Grill på stranden
 God mad og solnedgang på stranden
 Brunch lørdag 

Mit første franskbrød

1 kommentar:

  1. Dejlige Billeder Anne-Sofie, og endnu engang tak for de små ikonbilleder. Glæder mig til at rode med det i morgen.
    En af de nærmeste dage, havner der nok en lille ting i din postkasse,;-) Forsat rigtig god sommer.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!