mandag den 26. august 2013

Sygdom og lidt bestillinger

Jeg har været skidt, op og ned den sidste uge, mit hoved er ikke glad. Til gengæld sker der mange dejlige ting alligevel.
Jeg har fået en fantastisk invitation i dag, som jeg glæder mig rigtig meget til (mere om det senere).
Jeg har fået lavet et par bestillinger.
En ny pude har fået navnet Sofie. Den er en byttehandel med Sofie, som har en lille ting til min kommende nevø. Det var svært at fange farverne her til aften, men håber de kan fornemmes. Den består af mørke blå, mint, lysegrå og støvet blå.


Den mørke blå er mere kobolt blå i virkeligheden og den grå er mere grå end råhvid som her.

Der røg også en lagkagepude igennem maskinen
Den består af mørk lilla, lyserød, mørke blå, råhvid, stærk pink, sort, mint og solgul.

Salget af øreringe og hårspænder på høstmarkedet gik ikke særlig godt, så nu er nogle af dem pakket som små gaver til veninder og bekendte. Du kan dog erhverve dig et par for 15 kr. og der er stadig også et par sløjfer til salg. Yderligere har jeg en lille giveaway på Instagram hvor du kan vinde to par øreringe og to neon sløjfer hvis du deler mit billede derinde (der er ikke mange deltagere endnu - så der er gode chancer). Jeg trækker en vinder onsdag kl 22.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!