tirsdag den 17. september 2013

Workshop om snitudvikling og mønstertilretning

Det er netop hvad jeg har lavet i weekenden. Invitationen kom fra Nanna og jeg var ikke et sekund i tvivl om at jeg skulle med.

Jeg fik alle mine forventninger opfyldt og langt mere. Jeg har lært hvordan man laver vidde på et mønster, hvordan man mindsker, hvordan man rykker rundt på indsnit uden at ændre mønstrets størrelse og en helt masse andet.

Jeg har fået lavet et skjortemønster - kun til min krop - og et nederdelsmønster.
Samtidig har jeg mødt bloggere jeg ikke kendte og andre jeg kunne sætte ansigt - og stemme på.

Det var en fantastisk workshop og kan kun give mine varmeste anbefalinger til Nanna's kommende kurser, hun er en god underviser og ikke mindst et sødt, venligt og varmt menneske.








Hold øje med Nannas blog og kommende kurser!


3 kommentarer:

  1. Hahahaha - var det billede hævnen?;-) Tak for en hyggelig weekend. Det var fedt at møde dig - jeg håber vi ses igen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare som en fed dag med masser af læring og så i godt selskab :-)

    SvarSlet
  3. Tak for en rigtig god weekend. Det var rigtig hyggeligt. Jeg glæder mig meget til at se et færdigt resultat.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!