lørdag den 2. november 2013

Sy til en baby: Kimono (med gratis mønster)

For snart et stykke tid siden købte jeg en kæmpe stofpakke af en privat person - og besluttede mig at sy så meget jeg kunne ud af stoffet inden jeg startede på specialet. Det var altså en gang i september måned.
I pakken var der bl.a. noget prøvestof fra Malika og Rosa på 0,5 meter, noget lækkert bomuld, men tit et stykke som ikke kan bruges til det vilde.

Her er en ide til hvad du kan bruge en halv meter stof til.

En lille baby kimono (og en ting mere af resterne som kommer snarest!)


Opskriften er gratis og du kan hente den her.


Jeg vil bestræbe mig på at have DIY eller gratis opskrifter til de fleste ting som bliver syet i 'Baby' udfordringen fra Anna.

10 kommentarer:

  1. Hvor er den fin :-) og en rigtig god ide til hvad man kan bruge en halv meter til - det kan være lidt svært ellers synes jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg nemlig også! Derfor prøver jeg at sætte lidt fokus på det her i baby måneden.

      Slet
  2. Den er virkelig fin - jeg kan godt lide enkeltheden og så er det altså lettere at få de helt små i sådan en ift at skulle have noget over hovedet på dem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Min er dog syet således at man har mere plads til at få den over hovedet men kan ikke åbnes i siden.

      Slet
  3. Hvor er den fantastisk - den bliver lige stoppet på min egen liste over ting jeg skal have kastet mig ud i :0)

    SvarSlet
  4. Den er super fin den kimono. Måske jeg skulle sy en til min lille baby pige ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det skal du da! Den findes i forskellige størrelser derinde og ellers kan man jo altid forstørre op når man printer ud.

      Slet
  5. Hvor er den fin. Man kan få meget ud af ½ meter stof :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja et helt stykke tøj (og lidt mere som kommer en af dagene)..

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!