tirsdag den 24. december 2013

En julehilsen herfra

Lidt billeder af vores første juletræ og andre julerier hjemme hos mig.
Med ønske om en rigtig glædelig jul til alle mine fantastiske læsere og deres familie og venner


 8 liter risengrød




 Små nisser i min 4. adventspakke
 Vores første juletræ, stort set udelukkende hjemmelavet julepynt.




Midlertidigt juletræstæppe for i år.
Det skulle være strøget, men det blev det ikke.

 Min kæreste er nok verdens værste fotograf, men her er jeg altså. 
I færd med den sidste julegave, lille juleaften.
Rigtig glædelig jul til jer alle

4 kommentarer:

  1. Du ønskes også en glædelig jul Anne-Sofie, håber du får en velsignet aften.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Rigtig glædelig jul til dig og din familie - jeg håber din far har det godt igen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Rigtig god jul og godt nytår til jer!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!