mandag den 13. januar 2014

Ethel von horn til samlingen og en ny butik (Habengood - kun fede ting)

I fredags var jeg på Frederiksberg for at se en ny stor flot butik som sælger retro i massevis.
Ejerne bag butikken er Helle og Michael som du måske kender fra butik strandloppen på Bornholm.
De har nu åbnet butik Habengood på Peter Bangsvej - og den er klart et besøg værd!
Jeg fik hvert fald to Ethel Von Horn dåser til min samling med derfra - og der var vildt mange retro skatte. Jeg tog lidt billeder af butikken - så I selv kan se hvad der bl.a. gemmer sig der.








 Det her sofabord måtte godt flytte hjem til mig. Der var rigtig mange lækre teakmøbler!



Her er Helle, den ene butiksejer, virkelig sød dame med forstand på retro-lækkerier. Vi fik også en god lang snak, og det er bestemt ikke sidste gang jeg kigger forbi. Helle har nemlig lovet at holde udkig efter en gul bumling til mig - og så skal jeg da forbi butikken mange flere gange.

Her er de smukke runde dåser jeg fik med hjem også. En rund orange og en rund blå. Du kan se resten af min samling her.

Desværre havde især dåsernes låg været udsat for passiv rygning kan man vist kalde det.
Jeg fik prøvet lidt af hvert for at rense det væk - og noget var mere effektivt end andet. Men det tip gemmer jeg til et indlæg for sig selv.

Nu er der kun at sige: Peter Bangs vej 110 - lige ved Peter Bangs vej st. Kig forbi hvis du elsker lopper eller retro. Der er SÅ mange lækre ting - og der kommer nyt hele tiden.

3 kommentarer:

  1. Hold da op! Plakaterne på billede 2 og 3 er da vildt fede :-)

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er det sofabord lækkert! Køb det!!! Når vi skal skifte sofabord er det desværre til et lille sofabord i en anden farve, men ellers var det her altså lige mig.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Tak for tippet - det ser ud til at være et sted som meget snart skal besøges! :-D

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!