torsdag den 23. januar 2014

Garnmild

I sidste uge var jeg forbi Jeanette, som mange af jer nok kender fra bloggen lytter idyl, fordi hun havde en masse garn hun gerne ville give videre.
Den meget heldige modtager var mig! Jeg er glad - og jeg ved det skal blive til en masse projekter.

Derfor har jeg oprettet en ny etikette 'Brug af garnrester' - håber I kan bruge den.
Jeg arbejder pt også på min første hækleopskrift, som også går under den kategori.

Her kan I se lækkerierne
Inden jeg havde viklet ud

 Bomuld, bambus og andet lækkert


Glæder mig til at forvandle det til noget lækkert.

8 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være rigtigt lækre sager du har fået dig der... nice

    SvarSlet
  2. Spændende hvad der kommer ud af det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det skal nok blive til en masse godt!

      Slet
  3. Ahh men.. Sikke en guldgruppe. Det troede jeg slet ikke du havde plads til. Du må hellere give det vidre.. 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg virkelig heller ikke - men for godt til at give slip på :)

      Slet
  4. Jeg skal simpelthen være bedre til at sidde klistret til IG! :) Det er en superlækker bunke. Tillykke med den - jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af den. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du, der er nogle gode tilbud en gang imellem :)

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!