torsdag den 30. januar 2014

MIN hæklede pony (og opskrift på mine pony øjne)

Jeg har knækket hæklekoden - virkelig! Den her pony er den 3. ting jeg nogensinde har hæklet.
Jeg har endelig fået lavet den færdig - forleden til strikke/hæklecafe med Farmorfabrikken.

Min opskrift på øjne er således:
Hvid del
6 fm i magisk ring
2 fm i alle m (12)
3 fm i de næste 4 m (så bliver de nemlig lidt aflange)

Sort del
6 fm i magisk ring
2 fm i alle m (12)

Sy delene sammen og på ponyen.

Og så lidt billeder af det lille kræ

 








Billederne er taget på mit nye kamerastativ jeg fik i julegave - og skulle hilse at sige at spejlreflekskameraet er nok 1000 gange nemmere at styre og holde stille på det. Klart en god investering (eller gave i mit tilfælde..)


2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Jeg går helt i barndom og husker timevis af leg med My little pony .... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis. Derfor jeg også selv måtte have en ...

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!