onsdag den 18. juni 2014

Giveaway - vind en fingernem unikakjole str 62-122

Jeg har skudt en lille giveaway i gang via Instagram, hvor man kan vinde en fingernem unikakjole i en valgfri str. mellem 62 og 122.

Man kan se lidt af de kjoler jeg allerede har klar, ved at besøge min instagram profil. Primært str. 92 de første jeg har syet - men der kommer mange flere størrelser.

Alle kjoler er håndsyede og unikke, der findes ikke to ens, og de er syet i lækker blød bomuld med pufærmer. Der kommer også en tunikabluse model, men mere om det senere.

Man kan røre og købe kjolerne i Kreakælderen tirsdage 18-22, eller ved at sende mig en mail, så sender jeg den gerne med posten.

Kig forbi og del billedet og deltag i konkurrencen. Jeg trækker en vinder 1. juli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!