onsdag den 23. juli 2014

Dukkesengetøj

I går fik jeg kørt lidt dukkesengetøj igennem maskinerne. Jeg synes det kan være svært og dyrt at finde i butikkerne, fuldstændig ligesom dukketøj!

Jeg har syet et par sæt til salg, de koster kun 79 kr stykket og inklusiv porto løber det altså kun op i 93 kr. Det er lige til at overkomme til en lille gave ikke?




Jeg syr også drengesæt, som er knap så blomstret. Jeg synes nemlig drenge godt kan lege med dukker og ellers bamser - og de skal jo også sove godt ikke?

Blandt andet kommer der et par drengesæt i det her stof, det er så fint med elge, bjørne osv. Og i en lækker gul farve, så det nærmest bliver intet-køns.



Hvis man er interesseret i et sæt, så kig forbi min instagramssalgsprofil her hvor jeg lægger dem op løbende. Man får en dyne og pude, lækre bløde og tykke for de 79 kr. De passer til de fleste dukkesenge, dukkevogne og endda i de små røde trædukkevogne.

1 kommentar:

  1. Hvor er det fint - jeg skal også snart sy et sæt til min dreng, som får en dukkeseng til sin fødselsdag - han er nemlig helt vild med min gamle dukke ;) kh Pia

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!