tirsdag den 2. september 2014

Hjemmelavede stempler

Jeg har et par stempler jeg selv har skåret. Det er ganske simpelt og de er skåret i viskelæder. Man tegner blot det man vil skære på alm. papir, lægger det ovenpå viskelæderet og skraber med blyant på bagsiden så motivet overføres. Jeg skærer det ønskede væk med et linoliumsskæresæt.

Jeg trykker mest net for tiden. Og jeg elsker dem med isvafler. Jeg kan variere hver enkelt, skal den have 1, 2 eller 3 kugler, vaffelrør eller flødeboller. Jeg har også trykt nogle på bestilling med navn på. Et net koster 49 kr og det holder fantastisk i vask ved 40 grader - det skal kun stryges efter. Men farven og nettet - det er vildt god kvalitet, og det er rart at man kan vaske dem, synes jeg.













Det koster ikke ekstra at få trykt et navn på. Hvis man ønsker sig et net, med is, biler, pingviner eller andet, kan det bestilles på mail: fingernemblog@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!