torsdag den 13. november 2014

Julemarkeder i København

I år kan du møde mig på to julemarkeder i København.

Først på Rita blå Julelopper på Papirøen lørdag den 29. november fra 11 til 16. Se mere information omkring det her.

Dagen efter (den 30. november) hænger jeg ud på Østerbros hyggeligste julemarked i Kreakælderen Kbh, Hesseløgade 3 kld. tv, 2100 Kbh Ø fra kl 10 til 16. Du kan læse mere her.

Der er faktisk ledige stande fra folk udefra til markedet i Kreakælderen - og jeg står for tilmeldingen, så send mig en mail hvis det kunne have interesse.

Jeg lægger vægt på julepynt, kalendergaver til maks. 40 kr (mest 10 og 20 kr) og så har jeg selvfølgelig nye Fingernem unikakjoler, Fingernem unikapuder og mine populære uldelefanthuer med. Ses vi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!