fredag den 13. juli 2012

Fantastisk bumsekur

Ja, du læste rigtigt! Bumsekur.
Jeg har fundet et mirakelmiddel imod bumser på lår, baller, ryg, hvorend på kroppen (tror dog ikke ansigtet har godt af det, måske kun hvis man har lidt på kinderne?)

Så kom der også lidt skønhed ind på bloggen.

Her er opskriften på din nye bedste ven:
(Så vidt jeg har hørt kommet tippet fra en bog af Ole Henriksen, men hæng mig ikke op på det)

Du skal bruge:
1 dl havsalt
1/2 dl kogende vand
25 cl æblecidereddike

Det er jo til at overkomme.

Opløs saltet i vandet. Tilsæt de 25 cl æblecidereddike (fås bl.a. i SuperBest).
Opbevar blandingen i eksempelvis en glasflaske med prop.
Smør området med bumser morgen og aften med en vaskeklud vædet godt med blandingen.
Du vil se resultater indenfor meget få dage! Det garanterer jeg.
Det kan godt lugte lidt ved påførelsen, men dette går hurtigt over. Lad blandingen tørre på huden, den skal ikke vaskes af med det samme. Lad den evt. sidde aftenen før til du går i bad næste morgen, og påfør ny blanding efter badet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!