søndag den 7. oktober 2012

Hjemmebiograf

I næste uge er det efterårsferie, og hvad I måske ikke ved om mig - endnu - er at jeg er en del af en stor dejlig søskendeflok.
Jeg har faktisk hele 8 søskende og ja:
- De er alle sammen ægte, fra de samme forældre
- Vi er ikke af nogen bestemt religiøs overbevisning
- 6 af dem er mindre
- Vi er 5 piger og 4 drenge
- og vi har ALDRIG manglet noget som helst
(JA de her spørgsmål er nok dem jeg oftest har fået i denne sammenhæng, 
så I får svarene på forhånd :) )

Derfor har jeg inviteret mine mindre søskende til hjemmebiograf-hygge hos mig.
Vi bliver 6+2 kærester + mig selv og min kæreste (billetkontrolløren!)
Det bliver skide hyggeligt!
Jeg sendte dem et brev med billetterne i. 
Dem har jeg selvfølgelig selv kreeret.


Hav en dejlig søndag!

2 kommentarer:

  1. Sikke en god ide :) .. Jeg er sikker på, at det er til stor glæde for dem alle. God fornøjelse med det!

    SvarSlet
  2. Det er jeg også helt sikker på! Har I hvert fald modtaget følgende besked fra min 10-årige lillesøster: "Klæder mig til hjemmebio" - Så sødt :)
    Tak for din kommentar
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!