fredag den 31. maj 2013

En lille bold mere

Jeg bliver rastløs af mit projekt, så imens computeren regnede i går, syede jeg endnu en lille bold.
Jeg prøvede at lave stingene mindre, resultatet er bedre, men ved nu ikke om det var den ekstra tid værd. Drengen er nok ligeglad - bare bolden kan spille ikke?
Farven af stoffet ses bedst på første billede. Bolden var færdig sent på aftenen, så lyset blev dårligere.





Og tak for alle jeres kommentar omkring mit øv-indlæg. Jeg synes heller ikke det er i orden, men jeg gider ikke bruge mere tid på det. Havde bare brug for lige at lukke det ud. Så må vi se om der en dag kommer en lille ting i min postkasse. Det er egentlig fuldstændig ligegyldigt hvad, bare der var kommet noget retur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!