tirsdag den 21. maj 2013

Lidt om bestilling af mærker

Jeg har fået en del henvendelser med spørgsmål omkring bestilling af mærker.
Først et billede af det første mærke som er blevet syet på - på en smuk pude selvfølgelig!
Puden er en smuk kombination af stærk pink, mint, hvid og lys gul.

Nu til spørgsmålet: Hvordan har jeg både bestilt sort og hvide mærker?
De sorte er bestilt fuldstændig efter denne guide.
De hvide har jeg købt hos samme forhandler - der var en med 90 styks. Det er lidt forvirrende med de hvide, for man kan ikke vælge størrelse på samme måde som de sorte. Jeg tog chancen og valgte størrelsen 1 1/2 (Link til de hvide med 90 styks her).
Jeg skrev i kommentarfeltet, hvor man også angiver sin skrifttype at de hvide skulle være samme størrelse som de sorte på 1 1/2 x 5/8.
Jeg fik de samme størrelser - så svære var det heller ikke. Ellers er jeg sikker på at man kan kontakte køber igennem etsy - jeg oplevede hvert fald kun positivt omkring købet - og som allerede nævnt fik jeg en mail om en oprettet samtale på etsy hvor jeg skulle validere designet af mit mærke inden det blev printet.

Betalte du porto 2 gange?
Nej, jeg købte dem jo hos samme forhandler, så den sætter kun en gange porto på når det hele er kommet i indkøbskurven.

Hvis I har flere spørgsmål, så skriver en kommentar eller send mig en mail.

1 kommentar:

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!