mandag den 20. maj 2013

Smuttur til Sverige

Fredag aften kørte vi et smut til kærestens forældres ødegård i Sverige og vendte hjem i går søndag.
I dag og resten af ugen står den nemlig på eksamenslæsning.
Et par billeder fra turen
Gammelt krigsskib i Karlskrona. Vejret var som en hammervarm sommerdag om lørdagen med 26 grader og høj solen hele dagen. Vi kørte på Loppis rundt omkring, spiste cafemad i Rønneby og spillede på terassen derhjemme imens der blev spist kolde is.

Jeg har - endelig - knækket noget af hæklekoden - og hold kæft det var nemt når man havde en ved siden af sig! Gæt hvilken som er min!

Vi spiller Hamburger imens vi venter på en vis herre vender hjem fra fisketur

Han havde en kæmpe gedde med hjem



Den ser lidt farlig ud ikke?

 Søndag var regnfuld, men vi skulle ud.
Vi skulle nemlig på auktion! Jeg nåede knapt at byde på noget - men skal være hurtig - og jeg var ikke hurtig nok :(

Jeg håber at I har haft en dejlig pinse. Jeg vender tilbage med svar på spørgsmål omkring køb af mærkerne hurtigst muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!