fredag den 17. oktober 2014

Invitationen til Kreatræf i Kreakælderen Kbh nu tilgængelig igen

Ja, faktisk så havde jeg delt den via dropbox, men tro det eller lad vær, de har lukket linket grundet overdreven trafik dertil. Så tak for det :)

Derfor har jeg lavet et nyt link til invitationen, så tryk her for at se den.

Der er få pladser tilbage, og der bliver hele tiden færre. Så skal du være med, så skynd dig at melde dig til!


Vi glæder os, og vi er ved at skabe alletiders goodiebag til deltagerne med hjælp fra vores søde sponsorer.

Har du et firma og kunne du tænke dig at blive repræsenteret i vores goodiebag eller på selve dagen? Så send mig gerne en mail på fingernemblog@gmail.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!