søndag den 2. juni 2013

1 års fødselsdag

Jeg skal til 1 års fødselsdag hos min lille nevø senere. Han får mine patchwork bolde, som har været god afstressning for mit projekt. 3 stks er det blevet til. Se mere om boldene her og her.

Pixi-bogs etui'et syede jeg for længe siden til ham, men han har været lidt for lille indtil nu.

Bukserne aner jeg ikke om han kan passe. Vi købte dem i Bangkok sidste sommer, og anede ikke hvor lang han ville være når det blev sommer igen. Og så aner jeg intet om børnestørrelse (og det er utroligt svært at spørge asiatere til råds, deres børn kan jo ikke måle sig med de nordiske - i hvert fald ikke størrelsesmæssigt!).

Og et kort skal han selvfølgelig have! Det er så vigtigt for mig, fordi jeg synes det er det bedste at have noget man kan gemme fra dagen og have resten af livet. Lille hint til et indlæg som snart er på trapperne, i samlermani-gruppen.







2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!